Přidat

Koncert Karla Gotta: trapná ubohost…!


Měl to být koncert na počest sedmdesátin Karla Gotta. Byla to trapná ubohost, které se nedobrovolně zúčastnily tisíce Gottových fanoušků. Byl jsem 11. 6. 2009 v O2 Aréně a stejně jako naprostá většina přítomných jsem po „koncertě” odcházel absolutně zhnusen s pocitem okradeného a zneužitého komparsisty…

O koncertu se totiž vůbec nedá mluvit. Všichni, kteří si za velké peníze (v průměru 1.000 Kč) koupili lístek na oslavu 70. narozenin  Karla Gotta, vůbec netušili, že si nekoupili lístek na Mistrův koncert, ale na natáčení trapné, nevkusné, obrovsky nudné, dramaturgicky i technicky podřadné televizní estrády, kterou v červenci odvysílá ČT 1. Tohle nebyl koncert…

Všechno začalo chvíli po půl osmé proslovem režiséra televizního záznamu Jiřího Adamce. Stalo se Vám snad někdy na koncertě, že jste před začátkem dostali pokyny co máte dělat a co naopak dělat nesmíte? „Buďte přirození, bavte se hodně nahlas, smějte se, tleskejte,” diktoval do amplionu Adamec? V tu chvíli si všichni v O2 aréně začali připadat spíš jako na pionýrském táboře, než na „koncertě”.

To co následovalo potom ale bylo naplněním těch nejhorších představ… Po Adamcově pokynu „tak potlesk a jedeme” se všichni fanoušci Karla Gotta dočkali neskutečného šoku. Po rádoby vtipném výstupu Petra Novotného totiž na pódium začaly přicházet jednotlivé „hvězdičky” českého showbusinessu a přesně v duchu Nováckých Silvestrů každý odzpíval zhruba minutu jedné písničky z období Karlova života. Kdyby to alespoň byly hity Karla Gotta… Objevily se totiž i takové nesmysly jako „Škoda lásky” v příšerném podání Sámera Issy a další „hitovky”. Diváci v tu chvíli seděli jako opaření a začínali tušit, do čeho se to za svůj litřík uvrtali.

Takhle probíhal celý tříhodinový „koncert”. Autor scénáře Radan Dolejš (ano to je ten, co připravoval Novácké Silvestry) si moc práce nedal. Jeho scénář vznikal zjevně stylem „KOPÍROVAT” a „VLOŽIT”. Vždy zhruba 5 – 7 zpěváků (a nezpěváků) zazpívalo svojí minutku, pak všichni dohromady další minutku, do které se na další minutku (naštěstí) z publika přišel vložit Karel Gott a tristní výkony svých gratulantů alespoň na chvíli pozvednul o 100 %. Pak všichni odešli, Karel si sednul zpátky do hlediště (kde celou dobu pro kamery povinně tleskal a radoval se, i když musel trpět jako všichni v hale) a atmosféra v O2 aréně i výkony účinkujících zase spadly na svojí mizernou úroveň. A takhle to bylo pořád dokola, párkrát (opět naštěstí) přerušeno vtipným slovem některého z nezpívajících gratulantů.

Co dál bylo na „koncertě” na počest Karla Gotta špatně? Když pominu pokyny režiséra Adamce, který dokonce v závěru koncertu, kdy Karel stál na pódiu a hala mu tleskala ve stoje, zpražil publikum slovy „to ještě není konec, dotleskat a sednout”, pohřbívaly také atmosféru několikavteřinové mezery mezi minutovými ukázkami jednotlivých písniček, které se ale v televizním  záznamu šikovně vystřihnou a vy budete mít pocit, jak to v té hale muselo hezky plynout – samozřejmě proloženo falešnými potlesky.

Na úrovni vesnické zábavy bylo také technické pojetí akce. Mizerná světla, neustále nefungující mikrofony, špatný a nevyvážený zvuk, žádné pyrotechnické efekty atd…

O dramaturgické a scénáristické „práci” Radana Dolejše už jsem se zmínil. Přeci jen si ještě neodpustím jednu věc. Karel Gott v závěrečném poděkování říkal, že zpívaly špičky české populární hudby… Když to jsou takové špičky, a jedná se o „živý” koncert v O2 aréně, dovolím si pár otázek…

Proč hudba ke všem písničkám hrála ze záznamu? Ano, kapela na pódiu byla, dokonce i kus orchestru, ale nevydali ani tón. Jen hráli, že hrají… Muzika byla z playbacku.

Proč někteří účinkující dokonce zpívali z playbacku? (Gipsy.cz, Clou, No Name, Mátlová, Hložek, ale bohužel často i Karel Gott).

Proč Ti, kteří by raději z playbacku zpívat měli, zpívali naživo? (Naprosto otřesná Bartošová, bohužel i Lucka Vondráčková – „Lady Karneval” bylo fakt PEKLO, Eva a Vašek)…

Proč se mezi zpěváky vetřeli zpívající nezpěváci? (Adamovská, Štastný, Zedníček sourozenci Gondíkovi) – ještě pořád nemáte pocit, že to byla ubohá estráda?

Proč se mezi písničkami objevila řada takových, které s Gottem nemají vůbec nic společného?

A konečně – kam se poděly miliony korun, které vydělali z prodeje lístků a získali od sponzorů pořadatelé z agentury GOJA? Za lacinou scénu s hnusným osvětlením a bez jakýchkoliv efektů je určitě neutratili. Nezasloužil by si Karel Gott něco lepšího?

Co říct závěrem… 14. 7. 2009 tuhle šaškárnu odvysílá ČT 1. V televizi bude všechno sestříháno, všichni se budou obrovsky smát a bavit, uvidíte předtočená vystoupení z generálky, proložená právě záběry na publikum v těch několika málo okamžicích, kdy se smálo nebo tleskalo a budete si říkat: tam to muselo být super…

Nebylo… Byla to opravdu hrůza. Nevěřte tomu, co budete číst v dnešním Blesku. Žádná aréna v extázi, nikdo neplakal, nikdo nebyl nadšený, mega párty se nekonala… Blesk patří do skupiny mediálních partnerů a bude koncert chválit jak divý.

Realita byla jiná: nuda, naštvané publikum, nešťastné fanynky, hrozný zvuk, nefungující mikrofony, minimálně 60 % vystoupení na playback, direktivní pokyny režiséra Adamce („bavte se, sednout, dotleskat”) a tři hodiny naprosto ztraceného času.

Měla to být oslava Karla Gotta… Byla to nechutná estráda… Byl to stroj na peníze.

  • Vítek Havliš
VN:F [1.9.3_1094]
Rating: 4.9/5 (21 votes cast)
VN:F [1.9.3_1094]
Rating: +1 (from 1 vote)
Koncert Karla Gotta: trapná ubohost...!, 4.9 out of 5 based on 21 ratings

Diskuze

co kdo na to?

  • fíli Červen 12th, 2009 at 14:01 #1

    Úplně souhlasím, teprve po začátku mi došlo, proč je koncert bez přestávky.
    Taky by tam po ní mohl zbýt jen zlomek diváků.
    Jestli to nakonec Janeček nedělal také kvůli tomu, abychom si uvědomili propastný rozdíl ve zpěvu Gotta a ostatních “umělců”. Ve zřídkavých chvílích, kdy Karel zpíval, si to všichni mohli porovnat. Celé mi to přišlo nefér vůči fanouškům, kteří přijeli především na Gotta a někteří opravdu zdaleka. Přeju Karlovi nespočet dalších, ale lepších koncertů!

  • Petra Červen 12th, 2009 at 22:40 #2

    tak to si popsal hódně hustě, úplně si to dovedu představit… takže klobouk dolů před tvou trpělivostí, já bych do konce nevydržela – tedy pokud by nezamkli východy :)…
    teď už jen doufám, že 14. budu někde pařit a slavit “svoje” narozky a v telce to omylem neshlédnu…
    páček komparsisto!

  • jane Červen 13th, 2009 at 9:53 #3

    Zdravím Vítku. Ještě že jsem tam nešla, ale jak to bude probíhat, se dalo předpokládat, taky jsem o tom psala už počátkem května: Narozeninový koncert, nebo generálka na Silvestra?
    http://showbyznys.blog.cz/0905/karel-gott-narozeninovy-koncert-nebo-generalka-na-silvestra
    Jinak díky za vaše myslím trefné shrnutí :-) Jane

  • fanoušek Červen 13th, 2009 at 10:47 #4

    Vítku když se ti to nelíbilo neměl jsi tam chodit. Ty napomádovanej frajere.

    Karel je jednička a on za to určitě nemůže.

    Vítek Havliš: Ahoj “fanoušku”. Nevím jestli jsi můj článek četl, protože jinak bys takovouto reakci určitě nenapsal. Ano, Karel Gott je jednička, nezasloužil si takovou “oslavu” a nejspíš za to ani nemůže. Může za to hlavně agentura GOJA (Gott – Janeček). Šel jsem tam – asi jako většina lidí – protože jsem si koupil lístek na koncert Karla Gotta (tak jak bylo prezentováno). A stejně tak jsem – jako většina lidí – odcházel totálně zhnusen a znechucen.

  • Dan Červen 13th, 2009 at 11:00 #5

    Ty nulo! Takovýho omezený debila jsem už hodně dlouho neviděl. Jak si můžeš vůbec dovolit prezentovat tyto nesmyslný výblitky? Neznám nikoho slušnějšího a váženějšího v této zemi, než je pan Gott. Tak se o něj laskavě neotírej! Jestli jenom závidíš, tak je na čase smířit se s tím, že jestli se dožiješ svých 70. narozenin, tak je budeš slavit někde ve sklepě s partičkou kamarádů tobě rovných. Nejtrapnější ubohost je ten tvůj článek a ty sám jsi největší ubožák!

    Vítek Havliš: Ahoj Dane… dovolím si zkopírovat svoji reakci pro uživatele “fanoušek”: Nevím jestli jsi můj článek četl, protože jinak bys takovouto reakci určitě nenapsal. Ano, Karel Gott je jednička, nezasloužil si takovou “oslavu” a nejspíš za to ani nemůže. Může za to hlavně agentura GOJA (Gott – Janeček). Šel jsem tam – asi jako většina lidí – protože jsem si koupil lístek na koncert Karla Gotta (tak jak bylo prezentováno). A stejně tak jsem – jako většina lidí – odcházel totálně zhnusen a znechucen. — A dodatek pro Tebe: neurážej, čti a používej mozek.

  • Igor Červen 13th, 2009 at 21:23 #6

    Asi si nepochopil ked si si kupoval lístok na koncert že to nie je koncert Karla Gotta ale oslava jeho narodenín kde mu prídu gratulovať kolegovia , bolo to medializované . Po bitke je každý generál ale napíš niečo o svojich projektoch , alebo ako by si to spravil Ty zatial len kritizuješ .

    Vítek Havliš: Kupoval jsem lístek, na kterém bylo napsáno “KAREL GOTT – koncert u příležitosti 70. narozenin”. Je jedno, co bylo medializované. A povinností recenzenta rozhodně není vytvářet vlastní projekty.

  • Honza Červen 14th, 2009 at 12:01 #7

    Ahoj všem,především toto platí pro uživatele :dan a fanoušek,pánové nebo kdo jste zač?Než začnete Vítkovi nadávat nebo tak něco podobného,laskavě si přečtěte ten článek a to aspon 100krát zasebou,protože jestli je někdo debil tak jste to vy dva uživateli fanoušek a dan!!!Vítek neuráží Karla Gotta,ale kritizuje scénář celého večera,myslím si že samotného pana Gotta mrzí to že on si to určitě představoval jinak,ale když je blbý režisér a scénarista jo tak to je věc jiná.Vítku máš mojí plnou podporu a souhlasím stebou.

    Vítek Havliš: Honzo, díky, ale prosím neurážejte se mi tady navzájem :-)

  • erik Červen 15th, 2009 at 12:58 #8

    Plně souhlasím s názorem V.H. Jsem dlouholetým příznivcem Karla Gotta a málo co si nechám ujít,ale tyto televizní šaškárny vypouštím vždy. Jsou určeny pouze pro oko televizního diváka a přímý účastník koncertu je pouhý komparsista ve vlastní režii. Adamec,Dolejš a ostatní by potřebovali školu J.Roháče.

  • Marcela Červen 17th, 2009 at 7:12 #9

    To je neuvěřitelné, kdo všechno si dneska dovolí kritizovat cokoliv. Kdo je Vítek Havliš? Naprostá nula, novácká rychlokvaška, která se pokoušela uchytit se jakkoliv, včetně trapného zpěvu. Teď se pokouší zviditelnit “odvážnou” kritikou lidí, kteří už něco v tv dokázali. To je to nejjednodušší, viď, Vítku? Co bys za to dal, abys mohl na tom koncertě “zakokrhat”, ale nikdo tě nepozval… Není divu, jsi nula, tak kopeš kolem sebe. Kdo tě zná, ví…jsi chudák.

    Vítek Havliš: Ahoj Marcelo, díky za názor :-) Věř, že mi opravdu nevadí, že jsem nekokrhal na koncertě :-) – naštěstí pro mě i pana Gotta :-)

  • Lenka Červen 17th, 2009 at 8:29 #10

    Dát např rnb zpěvákovo zazpívat dechovku-to už samo o sobě nejde dohromady,navíc když vystoupí po playbackové skupině a dvakrát mu hned zkraje vypadne mikrofon. Oni někteří ti interpreti za to ani nemohli,na zkouškách zapěli celkem dobře,ale pak před tolika lidma a se špatným zvukem selhali.Měli jet z playbacku všichni,nebo nikdo. Playbackoví pak byli chváleni a ti co jim to díky technice či nervozitě nevyšlo byli za odvahu zpívat živě kritizováni.Pak se nedivme,že radši pro tv přenosy volí režiséři playback.A potomto to budou mít v tv raději i zpěváci.

  • Marta Červen 17th, 2009 at 8:30 #11

    Bohužel musím s článkem téměř do posledního písmene souhlasit. Tím posledním písmenem je zmínka o Issovi, ten to tam aspoň trochu oživil. I když právě on se nebál zpívat naživo a právě jemu hodně vypadával mikrofon. Spíš jsem nepochopila, proč zrovna Issa dostal zazpívat dechovku a ten nejstarší song, který tam (nepochopitelně) byl. Nějak jsem se nemohla ubránit dojmu, že je to tak trochu naschvál. Na té písničce by se asi nepředvedl nikdo, i Gott ji kdysi zpíval jen na jakési socialistické estrádě. Nepochybně je to významný světový hit, o jehož původ se pře několik zemí, ale historická etapa je dávno pryč. Dát to zpívat zrovna Issovi, to skoro vypadalo jako pomsta za druhé místo v TýTý. Jiní dostali vhodnější písničky a ty staré songy měli zpívat právě ti nejstarší, aby ta nepatřičnost tak nebila do očí. Komu se ti mladí s takovými songy líbili? Stavba celého pořadu byla viditelně proti nim, jako by koncert měl ještě jiný účel. Dokázat, že je Gott opravdu nenahraditelný. Rozhodně je. Ale ty mladé zpěváky režie úplně potopila.

    Vítek Havliš: Naprosto souhlasím… Nápad dát Sámerovi dát zpívat dechovku je fakt trochu zvláštní.

  • Dáša Červen 17th, 2009 at 10:10 #12

    Dobrý den,
    na tuto stránku jsem přišla díky dnešnímu výtisku jednoho deníku. Ač bulvárům nevěřím, toto mne zaujalo a to z jednoho důvodu. Byla jsem přítomna tohoto “velkého koncertu”. A zde jsou mé zážitky, kde převládá velké zklamání. Sektor 006, 10. řada se mi zdála být ideální když jsem vstupenky 30.3. objednávala. Chtěla jsem si užívat – nešetřila jsem, lepší už nebyly.
    První šok nastal po usazení na místa. Jeviště nebylo vidět, bylo na úrovni ledové plochy, jen pár schodů, po kterých potom přicházeli učinkující. (Byl by problém postavit jeviště výše?). Šok druhý – v našem zorném poli: kamera, kameraman, jeho asistent a jejich ochranitel. Potřebovali ho, lidé se bouřili, za své peníze chtěli vidět alespoň něco. Měli jsme štěstí, neukáznění vstupovali do obrazu a pan režisér přesunul kameru na jiné místo. Chudáci, kteří seděli tam. (Určitě existuje řešení kamer, které nebudou obtěžovat diváky, ale nic se neřešilo). Díky nainstalovaným obrazovkám – k těm obřím měly daleko – a zakoupenému programu jsme měli představu o tom, co se děje na jevišti. O kvalitách produkce zde píše pan Havliš, pravdivě, i laik poznal co se kde nepodařilo a znělo falešně pokud zrovna nevypadl zvuk, anebo nepískaly mikrofony.
    Ve vzduchu byly cítit rozpaky a zklamání publika, které přišlo na svého Zlatého slavíka. Ožívalo při vstupech pana Gotta na scénu. Ty ale byly krátké. Až poslední 1/7 zůstal.
    Další zklamání: dosud jsem se nesetkala, aby divák za svůj potlesk nedostal alespoň trošičku odměny v podobě přídavku. Tady pan Adamec zavelel konec a smutní diváci odcházeli z Arény.
    Čekala jsem od této akce mnohem více, jela jsem 70 km si užít pana Gotta a nezbylo mi nic jiného, než lidem, kteří mi to záviděli, říci: NIC MOC.
    Nedávno byl v TV vysílán koncert 70tin pana Matušky, vím, určitě sestříhaný, ale tam si měl vzít pan Dolejš inspiraci.
    Závěr: souhlasím s panem Havlišem a myslím, že pan Gott si zasloužil oslavu těch svých kulatin na mnohem vyšší úrovni. Inu, uvidíme co z toho vytvoří pan režisér pro oblbnutí národa k vysílání 14.7. na ČT 1.
    Omlouvám se, ale tak to cítím a musela jsem to sem napsat.

  • Robert Červen 17th, 2009 at 10:57 #13

    ahoj, Vítku, máš naprostou pravdu… ten koncert byla jedna velká trapárna… samozřejmě tam vystoupila řada skvělých umělců, ale v globále to byl děs… S Bartošovou a mladou Vondráčkovou máš pravdu, Sámer taky hrůza… a co je úplná šílenost – v první řadě (Plnou)ParouBeck a kousek od něj sporťačka Nováková alias Adamcová… hnusssssssssss… ale to je tak, když se člověk obklopí lidma, kteří srážejí jeho úroveň prudce dolů (Dolejš atd.)… :-(

  • Detektif Shtika Červen 17th, 2009 at 11:46 #14

    Mě se ta kritika líbila. Pokud je objektivní, tak jen ať se jde s pravdou ven. Mě už totiž veškerý pořady, co točí Adamec, přijdou totál šílený. Ale, bohužel, pokud bude okruh fanoušků, kteří se na tyto “kousky” budou chtít dívat, tak se s takovýmto ubohým natáčením budeme setkávat zas a zas. Holt bída, no. Co ale chceme, když jsme národ, co vynesl na vrchol popularity takové esa, jako jsou třeba Eva a Vašek. To by jeden blil… HOWGH.

  • Detektif Shtika Červen 17th, 2009 at 11:56 #15

    Jo a asi by bylo dobrý hodit na web nějaké amatérské videjko z koncertu třeba tý Vondráčkový a Bartošový, aby si lidi udělali sami obrázek. Protože na ČT to bude jistě šikovně zakamuflováno…

    Vítek Havliš: Video bohužel nemám. Z mobilního telefonu byste stejně nic nepoznal :-) a kamery byly samozřejmě zakázané. Na ČT žádnou chybu u nikoho neuvidíte. Vysílat se budou předtočené záznamy z generální zkoušky v prázdné hale.

  • Andy Červen 17th, 2009 at 13:53 #16

    Čau Víťo,myslím,že Adamec s Janečkem tě teď budou žalovat na ctiutrhání:-)),protože Janeček i Adamec už za bývalého režimu byli zvyklí na obdiv a né údiv:-)))))

    Vítek Havliš: Ahoj, vyjádření názoru naštěstí u nás není trestné a nikoho jsem snad neurazil :-)

  • Lenka Červen 17th, 2009 at 14:50 #17

    Víte,mě snad přijde i dobře,že v tv uvidíme záznamy spíš ze zkoušek než přímo z koncertu. Protože pokud půlka zpívá na playback a půlka živě,navíc za otřesných podmínek,kdy byly špatné odposlechy a vypadával mikrofon!! Jak by k tomu ti zpívající živě přišli.Už takhle je na rozdíl od těch playbackových pomlouvají. Pokud na zkouškách podali dobrý výkon,tak to asi v některých případech nebyla jen nezpůsobilost zpívat.

  • Honza Červen 17th, 2009 at 17:34 #18

    Ahoj,zase opět musím apelovat na jednoho uživatele,v tomto případě uživatelku a tou je Marcela.Marcelo laskavě Vítka neurážej,jestli je někdo nula tak seš to akorát ty,Vítek je moc hodný a slušný člověk a nikomu by neuškodil a to co napsal,nemířil proti panu Gottovi ale proti programu a organizaci celého večera a není sám kdo to tímto způsobem okomentoval,těch lidí je tisíce!!!A Vítek umí zpívat velice hezky,jestli někdo kokrhá tak seš to akorát ty,ale kokrháš fakt hnusně…A dej Vítkovi pokoj,spousta lidí za nim stojíme a já jsem v čele,takže si dej pohov…

  • Davidd Červen 17th, 2009 at 22:04 #19

    Trochu OT, ale Jano: hrozně mě baví věta, že bulvárům nevěříte, ale přišla jste sem kvůli výtisku jednoho z nich. Proč hned ta defenziva? Prostě to čtete a basta! Tady si nikdo na intelektuála hrát nebude a nebude se Vám vysmívat… :-)

    S Vítkem jinak souhlasím, jen je škoda, že Karel Gott tyhle kritiky bere jako urážku svého majestátu. Ale což. Už má nárok na stařecké vrtochy, bohužel… :-(

  • Davidd Červen 17th, 2009 at 22:06 #20

    Pardon, předchozí reakce byla na Dášu a ne na Janu. :-) Hezký večer.

  • Lenka Červen 18th, 2009 at 5:39 #21

    Ještě dodám,že i když s vaší recenzí souhlasím,mrzí mě,že jste jmenoval ty,kteří byli dle vás nejhorší. Za prvé je to dost subjektivní,za druhé je to pro zminěné zpěvačky ponižující . Sám píšete,že špatných výkonů tam bylo hodně. Mohlo se jednat o momentální indispozici ,nervozitu,nebo co já vím co. Osobně ty dvě jsou mi vlasrně ukradené,ale toto se mi nelíbí. Proč to prostě odnáší ti co zpívali živě za špatných podmínek.

  • Lukáš Koláček Červenec 4th, 2009 at 22:21 #22

    Vážený pane Havliši, děkuji vám za tento článek. Koncertu jsem se neúzčastnil. Ač je mi 21 let jsem velkým fanouškem Mistra Karla Gotta. Po přečtení různých článků, které se oběvili v médiích jsem začal litovat, že jsem se na Karlovu oslavu nepřijel podívat osobně. Ale říkal jsem si, bude se to natáčet pro televizi a režírovat to bude pan Adamec, člověk s jehož televizní tvorbou to jde dle mého názoru od deseti k pěti. A pak ten dlouhý seznam hostů. Při pohledu na něj mne napadlo: Mistr stejně asi moc zpívat nebude a budou zpívat oni jemu. Což mne odrazovalo. Díky vám, že jste mi potvrdil můj původní názor, že o nic nepřijdu, když se toho nezúčastním. Na Mistrovi jsem byl v O2 areně 26.11.2008 společně se svou 18letou kamarádkou a oba jsem si to moc užili. Karel Gott zpíval všechny písně živě za doprovodu kapely BOOM!BAND. Uprostřed byla přestávka a Karel Gott takřka 3 hodiny prakticky neopustil pódium. Po velkých ovacích ve stoje Karel přidával jednu píseň za druhou. Takto já si představuji koncert. Je opravdu velká škoda, že se koncert na oslavu mistrových 70. narozenin změnil v nepovedenou estrádu. A k vaší otázce kam se poděli peníze za vstupné mě ještě napadá, proč Česká(tedy veřejnoprávní) televize svěří koncert na oslavu 70. narozenin do rukou Jiřího Adamce a Radana Dolejše? Myslím, že za své koncesionářské poplatky, bychom si zasloužili, aby byla odvedená profesionální práce. Sám jsem studentem filmové školy a vím, že vše se musí schválit. Projít poradami, aby se k divákovi dostalo to nejlepší možné. Proč se tedy najímají za naše peníze lidé jako pan Radan Dolejš? Kdyby tuto akci natáčela nějaká soukromá televize například Nova, hodil bych to za hlavu, ale takhle? To nám snad chtějí z České televize naznačit, že Jiří Adamec a Radan Dolejš jsou v současnosti naše televizní špičky a že prostěš nebylo kde sehnat lepší autorský pár? Mistra Karala Gotta si velice vážím a děkuji vám, za upřímné hodnocení toho \

  • Nevěřící T. Červenec 15th, 2009 at 8:44 #23

    Naprosto souhlasím, i v té televizi to včera byla hrůůůůůůza. Před třema dnama jsem viděl koncert k 60 a ten byl o 1 000 procent lepší. Jak tam například přednesl Hábera “svoji” písničku “Když muž se ženou snídá” byla nádhera a naživo, úžasné!!

  • Julius Šimko Červenec 15th, 2009 at 13:28 #24

    Ahoj vespolek, včera jsem sledoval TV. Přiznám , že na narozeninový koncert Karla Gotta jsem se dlouho před tím těšil.
    Chyba. To co jsem měl možnost vidět připomínalo telefonní seznam, nebo frontu čekatelů kdekoli na cokoli… Přichází gratulovat pan XY / tralala / další prosím; Přichází gratulovat paní XX / tralala/ další prosím atd, atd. Velice sporadicky krátký slogan mluveného slova jako z Marsu a jelo se dál… No ducha to nemělo pražádnýho po atmosféře spontaneity ani ťuk… Podle mne tohle nebyl záměr ukázat kontrast neschopnosti ostatních versus “božský Kája” ale velká chyba režie,scénáře a dramaturga. Je mi líto náš fanoušků a především Karla Gotta, který se tou nicotnou atmosférou musel protrpět až dokonce.
    (Ač jsem o varování Vítka neměl tušení, jeho slova se naplňují…)
    P.T.

  • ivana Červenec 15th, 2009 at 18:32 #25

    milý vítku, děkuji za tvůj názor, se kterým se plně ztotožňuji. V okamžiku, kdy na pódium vstoupil mistr Gott jsem měla pocit, že snad nikdo jiný u nás zpívat neumí, nežli on. Trapné bylo vystoupení také pana Vondráčka kromě všech již jmenovaných “zpěváků”, úplně to tahalo za uši. Chudák Karel Gott musel to samozřejmě poznat, vlastně před jeho očima kazili jednu jeho píseň za druhou – trpěla jsem s ním.

  • Reny Červenec 16th, 2009 at 18:10 #26

    Souhlasím, byla to hrůza, chudák K.Gott

  • Jan Šnajdr Červenec 18th, 2009 at 13:07 #27

    Milý Vítku a ostatní přispěvatelé do této diskuze, plně se ztotožňuji s vašimi názory. Nad výběrem mnohých účinkujících zůstává rozum stát (méně úspěšní účastníci různých pěveckých soutěží, Eva a Vašek …), jejichž interpretace Karlových hitů “v novém kabátě” byla většinou naprostá katastrofa. Divím se účinkujícím hudebníkům, že je bavilo 3 hodiny předstírat hru na hudební nástroje. Faktem bohužel je, že mnohým lidem se tato nevkusná estráda líbila a že ani nepostřehli, že se hrálo a zpívalo na playback. Než natáčet takové “koncerty”, tak snad raději žádné. Kdyby to vysílala Nova, tak bych to pochopil, ale že i ČT se propůjčí k něčemu takovému, to opravdu nechápu. Přeji nám všem co nejméně takových tristních zážitků.

  • Katka Červenec 18th, 2009 at 22:39 #28

    ahoj Vítku, viděla jsem koncert až ze záznamu na netu.. myslím, že to bylo opravdu ubohé. A jak se píše o těch “pěveckých esech”, kde byla většina? Myslím, že byla spíš snaha tam vcucnout “novácké hvězdičky”. Shodou okolností jsem viděla i oslavu 60. narozenin, bylo to naprosto monumentální a byla nasazena vysoká laťka, ale proboha, jde o “Káju”, tak snad mohl někdo vynaložit trochu fantazie a tu laťku překonat. Na 60. narozeninách Karel neskrýval slzy,např. když mu Bartošová zpívala na klíně, byli dojatí oba… a při 70-kovém koncertě jsem si stačila jeho dojetí všimnout jen jednou a to, když zpívala Marcela Holanová, to si opravdu užíval a bylo vidět, že si jeden druhého váží…
    Ale upřímně, kdyby takto probíhala má oslava, tak radši schrastím “drobný” a všechny, co tam seděli, pozvu radši do nějakýho bufáče a kus buřta, abych aspoň drobet zamázla ten trapas…

  • Hanka Radostná Červenec 19th, 2009 at 23:40 #29

    Je dobře,že můžem v dnešní společnosti vyjadřovat své názory.Souhlasím s Vítkem H.,že bohužel koncert na oslavu narozenin Karla Gotta neměl žádnou úroveň,jediné plus bylo,že jsme viděli encyklopedii našich umělců…Hodně zdraví panu K.Gottovi.80tiny budou jistě zdařilejší.Kéž by… S pozdravem Hanka

  • Iva Říjen 21st, 2009 at 16:20 #30

    Vždytˇje to pravda,někteří učinkující byli hrozný,strašný zpěv Bartošové,Černocké,Bobka a dalších.To byl neskutečný trapas a hnus.

Reakce

zapoj se.

* Povinne

Pamatujete...? Posledni reakce

  • Nikol Says:

    Měla jsem to štěstí, že jsem to zrovna přepla na Tv Joj, když se madam Nora Mojsejovska vyjad...

  • Alena Says:

    Zdravím, a děkuji Vítkovi Havlišovi, že se rozhodl pro napsání svého názoru, protože ne...

  • Čestmír Kopecký Says:

    Tak ve vozech první třídy, které jsou dva je jen jedna toaleta. Bohužel, tímto vlakem jezdím...

  • Karel Votruba Says:

    Adresa pro Milana: "Malý přestal přebírat poštu i na adrese Budějovická 1126, Praha 4, ačkol...

  • Karel Nováček Says:

    Pane Kopecký, přemýšlím, zda máte komplex, protože jste Pendolinem ještě nejel, nebo že js...

  • Martin Says:

    Ahoj, mám s nimi hrozný zkušenosti. Hudba v mizerný kvalitě, problémy s přihlášením, nesmy...

  • Barbora Says:

    Do podobných diskuzí většinou nepřispívám. Ale moje jedna jediná zkušenost s O2 mě donutil...

  • Martin Says:

    Na tve hodnoceni Evropy 2 jsem opravdu zvedav. Me to radio psychicky likviduje. Krome ranni show je...

  • Jarda Says:

    triple whooper mnam mnam mnam mnam...

  • Martin Says:

    Ja tam nejim vubec, protoze jednim jejich jidlem do sebe dostanu tolik soli jako z beznych pokrmu za...

Tagy

..:: MUSIC NEWS ::.. adamec cejna cena erotika Frekvence 1 havliš hudba ideon Instinkt iveta bartošová karel gott leoš mareš malý max martin michal malý miley cyrus miss mp3 music news nova O2 ocko pardubice Pendolino podraz podvod podvodné jednání Radiožurnál recenze rejstrikfirem.cz spodní prádlo tereza topinternet topinternet.cz trestní oznámení TV Prima vítek vítek havliš východní čechy vykolejilo wostlová zkušenosti zpoždění

[CNW:Counter] TOPlist